Aug 28, 2018

Lovelyz Members' Reactions to Yein's Pose

[Pann] Lovelyz maknae's seductive pose and the members' reactions

Jisoo copies herㅋㅋㅋㅋMaking fun of the maknaeㅋㅋㅋㅋ
Yein's seductive poseㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋFreaking smartㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


The unnies who asked the maknae


("Seductive! Do a seductive pose")

The originator takes her place


Freaking coldㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



("Going, I'm going")

Yeinnieㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Despite that, she does it once againㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Isn't Lovelyz Yein cute
Seriously, she's in my top 5 prettiest female idolsㅠㅠㅠㅠ


She's my bias in Lovelyz ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
Jeong Yeinㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ


Share:

0 comments:

Post a Comment

Twitter - @geulyz

Watch "Obliviate" MV

Search

BACK TO TOP

Popular Posts

Archive

Affiliations

HTML tutorial

Blog Stats

Established: September 14, 2016
Online:
Hits: (since 02/16/17)
Powered by Blogger.