Aug 23, 2017

Netizens Are Amazed at the Creativity of This Lovelinus


I tried to do the modeling as a joke but I try making it for real and I think it'll be fun so I'm making it.

Lovebong is pretty, but its girly design makes it a burden for a man to carry, and the top part is frail and it would roll around in a bag, so

I try making a Doomhammer case for Lovebong.


The inspiration





But it still can't hide the pink handle...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[Instiz] A male fan who was embarrassed to just carry (his) Lovelyz lightstick

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋIt's high qualityㅋㅋㅋㅋ

2. How on earth does he do thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Seriously, the male fan has golden handsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jisoo will love itㅋㅋㅋㅋ

4. Never thought it would really be madeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
∟ The male fans were so cute carrying pink lightsticks at the concert venue... Please don't hide itㅋㅋㅋ

5. Heol ㅋㅋㅋㅋzㅋㅋㅋㅋ I thought the case was the lightstick,,, I think the case will be attention-grabbing and great ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. I guess all Lovelyz fans are talented people...

7. Ohㅋㅋㅋㅋㅋ Looks like it was made with a 3D printer

8. The pink that cannot be hiddenㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Whoa, that's awesome ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Isn't that more uncomfortableㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. CoolㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋIt's like a cosplay gear ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

12. ㅋㅋㅋㅋㅋThere's lots of people with golden hands like him among Linus, it's really wonderfulㅋㅋㅋㅋㅋㅋPlease,,, for my Lovebong,,,

13. Whoa that's greatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋBut how do you carry thatㅋㅋㅋ

14. As expected of Linus... They have many male fans but there's lot of them with golden hands, who are polite, and with unique jobs

15. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhat is thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThe quality is no jokeㅋㅋㅋㅋ

16. This is more embarrassingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

17. A pink lightstick coming out of that is funnierㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

18. Ah fu--ㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋI think it'll be really scary if the whole Lovelyz fandom carry thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

19. Looks like there's lots of talented people in the Lovelyz fandomㅋㅋㅋ Streaming, photos, they're using them well

20. Our uncle (fans), seriouslyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Share:

0 comments:

Post a Comment

Twitter - @geulyz

Watch "Obliviate" MV

Search

BACK TO TOP

Popular Posts

Affiliations

HTML tutorial

Blog Stats

Established: September 14, 2016
Online:
Hits: (since 02/16/17)
Powered by Blogger.