Feb 10, 2019

What Was Mijoo Promoting Again?






1. While we're at it, what's with her beauty

2. Heol, I want to buy that ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. I was just smiling and going, "Hoho" while looking at her poses but on the last photoㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI burst out laughingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Until the endㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋShe's professional

5. ㅋㅋㅋㅋㅋAh, I love Mijoo-unnieㅠㅠㅠㅠ

6. The last oneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋShe's peaked

7. Mijoo-unnieㅋㄱㅋㅂㄱㅋShe's so funnyㅋㅋㅋㄱㅋ

8. ㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄲㅋㄱㅋㄱㅋㄲㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄲㅋㄱㅋWhat's with the last oneee

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI was [just] giggling, but the last oneㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Heok, she really suits the double denim look. As expected, Mijoo is pretty
∟ The last photo is cute to deathㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. The sponsor company must've been loving itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

12. Loyal to her sponsorㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

13. She's so charmingㅠㅠㅠ

14. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThat's obvious

15. If I gave her a commercial, I think I'll be very proudㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

16. I thought she was shooting a commercialㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

17. I clicked thinking of Lee Mijoo-nimㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh, I love herㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

18. She put only the bag out the windowㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

19. Seriously, if I was the person who sponsored her, I think I would give her one every time a new product is released ㅠㅠㅠ

20. Whoa, the bag and the double denim look really suit her and she's pretty..

21. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋNoㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI saw Sungyeol, and then I saw thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAhㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋShe's really from Woollim, right? Is she?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ??? The funniest agencyㅋㅋㅋㅋㅋㅋAhyoo, seriouslyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

22. I went, "Could it be..." and it's Mijoo ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

23. Honestly, Mijoo-nim is prettier than the bag so I only looked at her, but the last photoㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

24. Ah, Mijoo, seriouslyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱShe's so likable...She's a natural-born celebrity

25. She's such a character that can't be found anywhere elseㅋㅋ⫬ㅋ⫬ㅋ⫬ㅋ⫬ㅋ⫬ㅋ⫬ She's so funny, cheerful and cute. She's pretty tooㅋㅋㅋㅋㅋ큐큐ㅠㅠㅠㅠ She's really cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
Share:

0 comments:

Post a Comment

Twitter - @geulyz

Watch "Obliviate" MV

Search

BACK TO TOP

Popular Posts

Archive

Affiliations

HTML tutorial

Blog Stats

Established: September 14, 2016
Online:
Hits: (since 02/16/17)
Powered by Blogger.