Feb 23, 2017

Kei's Spinning Head





is Lovelyz

It says it's a concept teaser.. but I don't know what the concept is and it's just an embarrassing teaser...ㅋㅋㅋㅋㅋ 


[Instiz] The girl group who released a really embarrassing teaser

1. I think they made the necks too long...

2. For real, it's embarrassing but it makes me anticipate so muchㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋ

3. This is possible too(cheerful (T/N: Kei's line)

4. But the detail on the floating head's pigtails ㅋㅋ

5. Ah, freaking funnyㅋㅋㅋㄱㅋㅋㄱㄱ

6. For real ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It's so embarrassing ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
∟ Really ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋKim Jiyeon is the cutest in the world but I laughed so much ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So embarrassing ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Woollim-ah, why are you like this....

8. EmbarrassingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI don't know what in the world their company had in mindㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. I was like, "What am I seeing?" but I kept looking and the head spins in the first gif, right??? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It's cute but it's embarrassing, and it looks like I'll have to watch the MV ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ But really ㅋㅋㅋ Why is Woollim suddenly...?

10. Seriously, new type WoollimㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋLovelyz, comeback quickly!!!

11. Ah but it's cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

12. Woollim......As expected...

13. As expected of Woollimㅋㅋㅋ From the time they put the sound effects on YAMO, seriouslyㅋㅋㅋ

14. Who said Kei's spinning head looks like a PokeStopㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThis is so very embarrasing but I'm anticipatingㅋㅋㅋㅋㅋ
∟ PokeStopㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
∟ PokeStopㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋLooks like a Poké Ball will come outㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
∟ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh pleaseㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

15. Whoa that's coolㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

16. It's embarrassing but it's cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

17. The concept of coming out of a book...? Girls who came out of comic books?

18. ㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㄱㅋㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱBut it's so cute?ㅌㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋ규ㅜㅜㅜㅜㅜㅜ

19. Ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ But it's totally new? I'm anticipating ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

20. As expected of the new type agency, Woollim......... It's new ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

21. When I first watched it I went, "Why is it like that?"... Then when I kept watching it, the kids looked cute...

22. Woollim, what are you doing
∟ The kids' looks are working hard

23. It's unusual so I like itㅋㅋㅋㅋㅋ

24. Woollim, what are you doing...? I thought it was a notebook commercial

25. Are they paper dolls? ㅋㅋThe babies are so cheerfulㅋㅋ

26. I watched the teaser and when I saw Kei's head spinning I was shocked..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

27. It's embarrassing ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It's Lovelyz's comeback ㅠㅠ I'm anticipating

28. Look! The color of the clothes can be changed~~ (T/N: Kei & Sujeong's lines)

29. I acknowledge Woollim's new type,,, Is the concept this time "I can change my clothes as I please~!!"... or paper doll? ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠWhat is the conceptㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

30. But it's cute and fresh. I think it's okay!!!!!!!!!!

31. Somehow, I feel like the album will include a paper doll dress up ㅋㅋ
∟ Now fans are speculating that the photocard in the album will be a paper doll,, (cries

32. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋIt's newㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWoollim, what drugs are you onㅋㅋㅋㅋ

33. No, this is the cutest teaser among the teasers that I've seen...........What's this.....

34. It's original

35. It's cute because it's Lovelyz
Share:

0 comments:

Post a Comment

Twitter - @geulyz

Watch "Obliviate" MV

Search

BACK TO TOP

Popular Posts

Archive

Affiliations

HTML tutorial

Blog Stats

Established: September 14, 2016
Online:
Hits: (since 02/16/17)
Powered by Blogger.